Ekstraordinært årsmøte gjennomføres digitalt

På grunn av de strenge smittevernsreglene som gjelder i Oslo for tiden, ser vi oss nødt til å gjennomføre det ekstraordinære årsmøtet digitalt.

Saker som behandles

• Sykkelparkering
  • TV/internett
  • Rehabilitering av tak
  • Unloc / OBOS digital nøkkel
  • Salg av fellesarealer (beboersaker)

Åpner 8. desember og tilgjengelig til 16. desember

Det digitale årsmøtet åpner 8. desember klokken 18 og vil være tilgjengelig i åtte dager før det avsluttes. Siste dato for avstemming er 16. desember.

Slik deltar du

Digital deltakelse

• Gå inn på Vibbo.no for å delta. Dersom vi har registrert mobiltelefonnummeret ditt, vil du motta en SMS med lenke til møtet.
  • Trykk på lenken og delta i møtet. Der finner du årsrapporten og eventuelle andre vedlegg.

Du kan se gjennom sakene som skal behandles, komme med spørsmål og avgi stemmen din.

Det vil også bli trykket opp en papirversjon som deles ut til beboerne.

Analog deltakelse

Andelseiere som ikke har anledning til å benytte elektroniske hjelpemidler kan levere inn manuell stemmeseddel til styret innen en gitt frist.

Oppdater mobilnummer og e-post på Vibbo

Hvis du ikke allerede har registrert eller trenger å oppdatere mobilnummer og e-postadresse hos OBOS, oppfordrer vi deg til å gjøre det snarest mulig slik at alt ligger klart når vi åpner møtet. Gå inn på Vibbo – Hovin Borettslag og klikk på Kom i gang for å logge inn på siden sin. Der kan du sjekke hvilke opplysninger vi har registrert på deg.